To the fire



På julafton kom tomten, det tyckte inte hundarna om.
På nyårsafton åt vi. Sen sprang Condessa runt med sin boll.

På måndag fyller jag år och den tionde är det tenta.
Det_här _är_så_tråkigt_. 

Händelseförloppet för en talakt?
PANIK-PANIK-PANIK-PRATA-DÖ.
Fast så stod det inte i boken! 
"Tanken kommer först av allt...."

Har det varit jullov än?

Varje minut jag inte pluggar och Lelle jobbar spelar jag på hennes Wii.
Jag är bäst på boxning. Sämst på golf. Fast det ser sjukt ut när man står och slår på något som inte finns.
Ja, det var väl det ungefär.

JAG VILL INTE HA TENTA PÅ EN LÖRDAG!

Kommentarer
Postat av: m

kan jag få låten på min mp3?

2009-01-06 @ 14:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0